Näitä kysytään usein
Suomen kuluttajansuojalakia koskevia säännöksiä muutettiin väliaikaisesti COVID-19 -epidemiaan liittyvän poikkeustilan vuoksi. Lakimuutoksen myötä uusille, 1.7.2020—31.12.2020 aikavälillä myönnetyille luotoille asetetaan tilapäinen 10 prosentin korkokatto. Muita luotosta perittäviä kuluja ei sääntelyn aikana nosteta.
Uusi korkokatto koskee ainoastaan 1.7.2020 jälkeen tehtyjä lainasopimuksia. Tätä ajankohtaa aikaisemmin otettujen lainojen ehdot pysyvät muuttumattomina.
Mikäli haet Bigbankista uutta lainaa 1.7.2020—31.12.2020 aikavälillä, lainan korko on maksimissaan 10 %, eikä kuukausierää nosteta sopimuksen aikana.
Saitko vastauksen kysymykseesi?
Mikäli poikkeustilanne on vaikuttanut lainanhoitokykyysi, voit hakea lainan maksusuunnitelman muutosta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun puhelimitse 09 4259 9691 arkisin klo 9-16.30 tai sähköpostitse info@bigbank.fi.
Maksuohjelman muutosta hakiessa pyydämme, että olet yhteydessä asiakaspalveluumme hyvissä ajoin. Varauduthan kertomaan tilanteestasi ja arvioimaan lainanhoitokykyäsi.
Saitko vastauksen kysymykseesi?
Verkkopankki on Bigbankin itsepalvelusivu. Asiakas ohjataan tunnistautumisen kautta verkkopankkiin viimeistelemään hakemus, esimerkiksi allekirjoittamaan sopimus sähköisesti.
Verkkopankissa voi seurata miten laina- tai talletushakemuksen käsittely etenee sekä allekirjoittaa sopimuksen. Palvelussa voi myös tarkastella sopimustietoja, seurata maksuja sekä hakea uutta lainaa tai tehdä uuden talletushakemuksen. Verkkopankkiin pääsee kirjautumaan turvallisesti oman pankin pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.
Kirjaudu tästä verkkopankkiin.
Saitko vastauksen kysymykseesi?
Lainasumma näkyy tililläsi samana pankkipäivänä, kun lainahakemus on hyväksytty.
Saitko vastauksen kysymykseesi?